Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΥ ΜΑΣ Π. ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΦΕΓΓΟΥΛΗ ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟ - ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

 Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΥ ΜΑΣ Π. ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΦΕΓΓΟΥΛΗ ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟ - ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

Με ιδιαίτερη χαρά ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα της Συντονιστικής Επιτροπής, βρίσκομαι απόψε ανάμεσά σας για να τοποθετηθώ και εγώ από την πλευρά μου για το μεγάλο όνειρο πολλών εξ ημών που λέγεται κατασκευή σύγχρονου οδικού άξονα που θα συνδέει το Αγρίνιο με το Καρπενήσι και κατ΄ επέκταση την Λαμία και την Καρδίτσα. 


Ήμουν παιδί και γέρασα και το τεράστιο αυτό έργο πνοής, ακόμη δρομολογείται και κατά διαστήματα ανακοινώνεται ότι είναι στις «προθέσεις» των κυβερνήσεων.

 Είμαι κοντά σας κ. Περιφερειάρχη, κ. Δήμαρχε, κ.κ. Βουλευτές ως μόνιμος κάτοικος αυτού του τόπου που αναμένει εναγωνίως για 50 και πλέον χρόνια να δει αυτόν τον δρόμο να γίνεται πραγματικότητα αλλά και με τον θεσμικό μου ρόλο

ως Τακτικό Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος για θέματα Θρησκευτικού Τουρισμού και Προσκυνηματικών Περιηγήσεων και φυσικά ως Αρχιερατικός Επίτροπος Αγράφων της Ιεράς Μητροπόλεως Καρπενησίου.

Αγαπητοί μου δεν θα πλατιάσω όμως θα ήθελα να καταθέσω στην ευλογημένη αυτή ομήγυρη ότι ο σχεδιασμός και η δημιουργία τέτοιων οδικών έργων, όπως ο συγκεκριμένος που με σοφία και πρόγραμμα είχε δρομολογηθεί πριν από πάρα πολλά χρόνια, είναι σίγουρο πως θα λειτουργήσει ως μοχλός ανάπτυξης για την οικονομία και την ευημερία της περιοχής.

Με την ολοκλήρωση αυτού του οδικού άξονα, τα οφέλη θα είναι πολλαπλά και ειδικά στον Τομέα του Τουρισμού, θα είναι πνοή ζώσα για τον πολυπαθή και εγκαταλειμμένο τόπο μας. Αν γίνει αυτός ο δρόμος όπως πρέπει, θα μειωθούν οι αποστάσεις και κυρίως θα αναδειχθούν οι φυσικές ομορφιές της περιοχής, η πλούσια πολιτιστική κληρονομιά μας, καταστώντας την κορυφαίο τουριστικό προορισμό και πόλο έλξης τουριστών και διερχόμενων ταξιδιωτών προς διάφορους προορισμούς, με βασικότερο τη Λίμνη Κρεμαστών, τον κοιμώμενο αυτό τουριστικό γίγαντα, που άρχισε σιγά – σιγά με τις παρεμβάσεις της Αντιπεριφέρειας Ευρυτανίας να ξυπνάει.

Ο ευλογημένος τόπος μας είναι ένας τουριστικός προορισμός με ποιοτικά χαρακτηριστικά, με αξιόλογους φυσικούς και πολιτιστικούς πόρους που, αν αξιοποιηθούν, μπορούν να συμβάλουν στην τουριστική ανάπτυξή της. Για το λόγο αυτό επιβάλλεται, η ολοκλήρωση αυτού του οδικού άξονα, που για χρόνια βρίσκεται στις καλένδες, ένα έργο που θα δώσει μεγάλες προοπτικές στον τόπο και σε ότι με αφορά, είμαι σίγουρος πως μέσα από ένα συγκροτημένο μάστερ πλαν, μπορεί να γίνει ένας βασικός πυλώνας ανάπτυξης, δημιουργώντας ακόμη και θέσεις εργασίας στους ελάχιστους νέους που παραμένουν ήρωες φυλάσσοντας Θερμοπύλες στην γενέθλια γη τους, τονώνοντας επί της ουσίας την τοπική οικονομία που δοκιμάζεται βαριά.

Αγαπητοί μου, οι παγκόσμιες εξελίξεις είναι συγκλονιστικές. Αν θέλουμε να κρατήσουμε όρθιο τούτον τον ευλογημένο τόπο των προγόνων μας και να δώσουμε ελπίδα στα παιδιά μας ότι μπορούν να σχεδιάζουν ένα καλύτερο μέλλον, σας παρακαλώ ως γονιός 5 παιδιών που θέλω να μείνω στην πατρίδα μου, στον τόπο μου και αν μπορέσω να φέρω και τα παιδιά μου κοντά μου, σας παρακαλώ πάρτε σήμερα μια μεγάλη απόφαση, κυρίως σεις που σήμερα είστε σε θέσεις ευθύνης είτε στην κεντρική πολιτική σκηνή είτε στην Αυτοδιοίκηση, να πάρει σάρκα και οστά αυτό το μεγάλο έργο που οραματίστηκαν σπουδαίοι πολιτικοί, όπως ο σπουδαίος Χ. Τρικούπης.

Δεσμευτείτε επιτέλους ότι θα κάνετε ο καθένας σας την δική του υπέρβαση γιατί αυτό τον δρόμο αγαπητοί μου δεν τον χρωστάμε μόνο στα παιδιά μας, αλλά τον χρωστάμε στην Ιστορία.

Σας ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου